Tårarna bara rinner....

Sist jag skrev här berättade jag att jag hade fått ett missfall men der var inte det hela. Det stämmer att jag fick missfall men det var bara av ena ägget det andra satt kvar,men inte nu längre :´( Fick veta idag att jag har fått missfall IGEN = vecka 6. Så nu har jag haft 3 st missfall på 3 försök. F*N.. Tårarna bara forsar ner och vet inte var jag ska ta vägen. Jag har ändå gått i 2 veckor och vant mig vid tanken att jag är gravid. Och nu idag fick jag ett RIKTIGT slag i magen. Det finns inga ord på hur man ska beskriva hur jag känner mig. Jag vill bara gå och lägga mig och sova för gott.  Säkert ingen som vill läsa detta jag skriver men jag måste få ut det ur min kropp. Känner att jag smäller av. Känner mig så himmla ensam. När jag fick beskedet så började tårarna att spruta så jag knappt kunde prata. Sambon sa inte så mycket. Tror inte att han har fattat det än. Jag mår riktigt dåligt just nu och undrar om jag någonsin kan repa mig. Känns som att vi aldrig kommer få en bebis i vårt liv. Vad har jag och min sambo gjort för att förtjäna detta?? Jag tror inte på gud men ibland tror jag fan att han finns och ser till att vi inte ska ha det bra alls. Somliga får barn som inte borde ha dom men vafan gör dom sterila istället och ge den lyckan till oss istället. JA jag är egoistisk just nu men nu tycker jag att detta är så himmla orättvist. Att man ska behöva betala för att man ska bli gravid är fan inte rättvist. Jag är så arg., besviken och ledsen. Nu känns det som att hoppet är över. Jag vill ta lån och testa igen men jag vet ju inte om jag har något jobb efter december Och ta massa lån och kanske ändå inte få en lite känns fel. Jag är knäpp men just nu så bryr jag mig faktiskt inte. Ni som känner mig, jag har en önskan av er Jag vill inte veta av att ni pratar om hur det går eller något just om barn. Jag vill heller inte höra vem som har blivit gravid eller NÅGOT. Eller att ni vet hur det känns för att ingen vi känner har gått igenom allt detta som vi har!  Jag orkar bara inte tänka på något om barn... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

KRAMAR I MASSOR.

Jag förstår dig precis. :(

KRAM

2011-05-03 @ 20:32:29
Postat av: En vän till din syster!

Förstår inte hur det känns så det ska jag inte alls säga, men jag håller tummar & tår för att det ska få bli er tur att få en liten bebbe!



Kramar Sofie

2011-05-05 @ 20:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0