Många tankar

Denna gången känns det verkligen tungt att få mf igen.
Sen jag fick veta det så ser jag bara gravida överallt. Till och med på jobbet, det är minst 3 st gravida på varie våning och jag jobbar på 3 st våningar. Detta har verkligen tagit skada på huvudet. Men det är inget att göra något åt. Tur att inte renoveringen är klar än. Tanken var ju att när det var dax för att tapetsera i rummen så skulle vi ta någon barn tarpet i det ena rummet, men det känns som att det inte kommer komma i använning på ett ganska bra tag "eller kanske aldrig". Så det får bli ett kontor rum eller hundarnas leksaks rum nu istället.. Ne nu ska jag lägga mig på soffan igen..


Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0