Start...

Torsdag var det idag och dagen började med att jag vaknade när jag igentligen skulle köra till jobbet kul.
Så fort man försover sig så ska allt bara klydda. Men jag kom i tid till jobbet iaf.
Dagen har varit ganska lång i dag känns det som, har jobbat, varit på jägersro och handlat, varit på apoteket och sen hem och började tvätta upp det sista i tvätt rummet skönt. Hund polen blev även fylld med vatten idag så grabbarna kan bada när dom vill igen. Skönt för dom men inte för mig för dom blir ju så himla blöta, Nicke tar ju en evighet att torka. Efter maten blev det 1 timme på stranden för oss och hundarna. Kom hem och satte in pajen som jag hade ordnat innan idag och nu blir det sängen tänkte jag =) Min underbara säng, jag hör riktigt hur den kallar på mig  =)

Tog även första sprutan idag och det var inte lätt att blanda sprutor när man inte har gjort det innan men jag tror att det blev rätt iaf =) Tog salvan emla och den funkade ganska bra faktiskt men vist kändes det iaf men inte lika mycket..


Ne nu ska jag hoppa i säng, blir bara kort inlägg idag..

God natt på er iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0