Söndag

Denna helgen har jag faktiskt vaknat ovanligt tidigt mellan 8-9. Annars brukar jag vakna mellan 11-12 om inte vid 13 tiden =) Det är underbart att sova ut när man annars går upp lite över 3 på natten.. Men ibland får man ångest att man sover bort hela helg morgnarna.

I Fredes eftermidda fick jag hem alla tumma sprutor och kanyler som jag ska ha till behandlingen. Så på tisdag ska jag till apoteket för att hämta ut vätskan som jag ska blanda ihop med något pulver. Förra gången använde jag Ovitrelle men nu ska jag använda Menopur och efter 3 dagar ska jag lägga till den hemska sprutan Orgalutran den med tjock nål, den som jag anväde dom andra gångerna med. Fattar inte varför dom inte kan sätta samma storlek på alla nålar. Men jag ska höra med läkaren om jag kan få använda sån salva som bedövar där jag ska ta in nålen, typ sån som tandläkaren har. Svärfar kom med det tipset. Och jag hoppas att jag får det och att det hjälper så jag slipper vara så nervös halva dagen när jag ska ta sprutorna.. Nej nog pratat om sprutorna.. =)

Det är faktiskt ganska kul att det är så många som följer min blogg. Trodde inte det var så många som var intresserade av att läsa om vår resa faktiskt.. =) En liten fråga till er som har internet på er mobil, kan inte ni heller skriva i er blogg så som jag gör nu fast från mobilen? Jag kommer bara till rubriken sen tar det stopp
:( Något fel jag gör eller man ska inte kunna skriva från mobilen kanske???

Nej nu ska jag faktiskt gå och byta om för att hjälpa till och elda upp kvistar från trädet vi tog ner för någon helg sen. Blev ju en hel del kvistar. 


Ha det bra alla läsare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0