Söndag.

Söndag redan gud vad helgen bara rinner förbi. Har inte gjort så mycket denna helgen, har varit ganska trött faktiskt. Men älskling och Mats har varit på oven våninge hela helgen. Dom har kommit ganska långt men allt tar sån tid när man ska renovera. Och där är inget jag kan göra just nu, så jag har fått servera dom med mat och fika.

Ikväll är det sista dagen jag får det lugnt med sprutorna, för imån så börjar jag på den sprutan jag inte tycker om. Men jag hoppas att jag inte behöver ta den så många dagar. Jag har faktiskt inte haft någon biverkning av den nya sprutan. Skönt Har inget mer att skriva idag så det blir bara ett kort inlägg.

Men på Tisdag så kommer jag nog skriva mer efter som då har vi varit på ul och sett hur äggen har mognat.
Tills dess får ni har det så bra..

Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0