Snart klart med rivningen

Som rubriken säger snart klart med rivningen. Vi har haft några dagars vilan denna veckan men idag när jag kom hem så började jag riva. Och jag kom faktiskt ganska långt.. Men när älskling kom hem hade han med dig en tiger såg och det gick verkligen FORT med den.. Känndes hemskt att jag har slitit så mycket och så kommer han den maskinen som sparar in så mycket tid.. Men men vi har kommit så långt så att i helgen blir vi klara med rivandet. Har lite små saker vi ska ta bort, sen är det bara taket kvar och det sitter HÅRT och maskinen går inte att ta där :( Men man får tänka positivt att det jobbigaste med hela renoveringen är snart klart =)
När man står där uppe så ser allt jätte stort ut gemfört med innan. Blir ca 20-25 km större när allt är klart.

Här är en bild hur det ser ut nu.. Ska kasta ut skiten imån =)





I morgon tänkte jag att jag skulle visa er sprutorna jag använde sist och dom jag har fått hem till denna gången. Det är verkligen en stor skillnad. Men jag måste ringa till Rmc för att jag är osäker hur jag ska blanda dom..


Ne nu ska jag byta säng kläder och hoppa in i badet. Finns ju inget mysigare än att vara ny badad och lägga sig i en ny bäddad säng eller vad säöger ni =)

Ha det så bra så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0