Onsdag...

Denna dagen har känts riktigt lång idag. Vaknade när klockan ringde 03,20 för att stiga upp men jag var så trött så jag stängde av klockan och somnade om en stund till. Tills Molle tyckte att det var nog så han började ta sin tass på mig och puttade mig med sin nos =) Alltid lika mysigt när han gör så vilket  han gör nästan varje morgon =) När jag bara puttar bort honom när jag är riktigt trött hoppar han upp igen och börjar slicka mig i ansiktet vilket jag verkligen hatar men jag vaknar iaf. Hundarna vet ju att när jag går upp vet dom att det är dax att kissa och äta innan jag åker till jobb så det är deras höjd punkt på morgonen. När jag kom hem från jobbet gjorde jag vid mina naglar och färga håret. Efter det blev det mat lagning tills älsklingen kom hem. Sen var det bara att gå ut och bygga upp staketet vi håller på med till hundrastgården. (Blir klart imån)

Ringde även Rmc i dag där jag fick veta att får jag min menstration innan vecka 14 så drar vi igång vår sista behandling. Fick även veta att vi ska ha det korta behandlingen igen fast nu är det andra sprutor jag ska ta. Det jag ska få nu ska jag blanda hemma själv i sprutorna. Skulle få ett paket hem om mer info hur jag ska göra. Dom ändrar sprutorna nu efter som inga ägg har kunnat frysas så nu ska medicinen kosentrera sig på att göra "starka" ägg men det kommer bli få. Men bättre de än många men dåliga i kvalitet. Så nu är det bara att vänta på paketet och menstrationen. Och hoppas på att det inte bara är prat med dessa mediciner. Tycker man bara blir lurad på vissa saker hos dom..

Ne nu är klockan för mycket så nu måste jag sova...

Ha det bra alla läsare...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Håller tummarna att det lyckas denna gången.

2011-03-10 @ 19:58:37
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0