Onsdag =)

Idag vaknade jag riktigt trött efter som jag inte fick så mycket sömn, för att jag har en sambo som var riktigt trött så han snarkade hela natten :( I förra fredan köpte jag sånt spray som man ska ta i munen för att man inte ska snarka men i natt hjälpte inte det på han. Funderade på att gå in och lägga mig i soffan men jag kom på ganska snabbt att jag hade hört det lika tydligt efter som rummen sitter ihop nu efter som vi renuverar. Så det var bara att försöka att somna om. När jag gick upp när kl ringde så gick jag in på toa och fick en glad nyhet =) Menstrationen hade kommit igång wiiiiiii =) Det var bara att ringa läkaren när dom öppnade telefonen. Så i morgon börjar jag på första sprutan och den 29/3 ska vi in på ul för att se hur äggen har mognat.
Så i slutet på V,13 eller början på V,14 ska vi in för ut plock. Känns inte verkligt att vi ska dra igång vårt sista gratis försök nu. Har en sån konstig känsla i kroppen, vet inte varför och kan inte förklara den i heller. Vet inte om det är en bra eller dålig känsla.. Så vi får se hur det går nu. Går det inte bra ska vi lägga försöken på hyllan och så får man se vart det leder. Det är så många som vet om att vi går på Rmc så vi får faktiskt höra av många som känner någon som var i samma sitts som vi och när dom gav upp så blev dom gravida själva efter något år. Kanske blir samma för oss vem vet....

Satt och hörde på radion igår när jag jobbade och gud vad arg jag blev. Det handlade om vad man tycker om att man får välja kön på  barnet i usa efter som det är tillåtet där. Jag tycker att det är helt okej om man har flera barn av samma kön och man vill ha mottsatta könet med, Men jag tycker inte att man ska få göra abort om det är i "fel" kön. Det hadde varit så många som hade uppskattat just det barnet och så tar folk bort det bara för att det inte passar. Jag tycker inte det är rätt gud vad arg jag blir..  Men men vissa tänker ju inte som jag...

Ne nu sitter jag bara och tänker på detta så nu ska jag göra något annat. Som att damsuga tills maten är klar =)

Ni får ha det så bra mina kära läsare.. Skriver imån efter sprutan är tagen =)

Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0