Måndag..

Ja happ vad ska jag skriva i dag då...

Vi blev klara med rivninge i helgen och vi hittade något som inte var så jätte roligt. Svart mögel :(
 (tror de hette så)
Så nu måste man fixa det med suck.. Men med tiden blir väll allt klart...

Jag blev även skit rädd  i lördes då jag skulle torka golvet i vår stora hall. Vår katt hade gömt sig under ett bord vilket jag inte såg så när jag tog under moppen så sprang hon ut i full fart. Vi blev både lika rädda för varandra.   Jag vråla till efter som jag blev riktigt rädd efter som jag inte viste vad det var först, trodde faktiskt att det var en råtta eller något. Så älskling frågade vafan jag syslade med. Och när jag förklara för han så skrattade han bara ut mig :(  inte snällt...



Jag kan uppdatera er om att jag har inte fått min mens än så jag ringde 1177 och frågade hur länge den kan ha uppehåll. Sköterskan gick och pratade med en barnmorska och det blev inte så roliga besked. Upp till 6 månader kan det ta innan menstrationen sätts igång igen. Och det hoppas jag att jag INTE behöver vänta tills....
Men hon rekomendera mig till att ta ett nytt g-test. Så då får man väll göra det igen..



Men nu ska jag laga mat iaf..

Ha det så bra så länge.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0