Lördag

Dagen började kl 7 i dag. Molle var kissig så då var det bara att gå upp och släppa ut honom. Började leta recept för jag tänkte göra semlor idag =) Igentligen skulle jag vara uppe och riva men jag måste vila mina händer. Har så himla ont i mellan åt.

Idag fick vi veta även att ett par bekanta ska ha barn IGEN. Det är deras andra barn sen vi började försöka. Detta känns inte rättvis att visa ska ha så lätt för att bli gravida och andra kämpar och kämpar och aldrig får något barn. Undrar vad för ont man har gjort för att förtjäna barnlöshet.

Jag väntar fortfarande på min menstration det är dag 30 idag och min brukar komma mellan dag 26-30. Eller brukar menstrationen bli försenad efter man har fått missfall?? Någon som vet kanske?
 
Som jag skrev i sista inlägger så skulle jag visa er mina sprutor och här kommer det..


Jag har inte tagit med Äl sprutan efter som den är en kyl vara..



Ne nu ska jag köra och handla, men jag kanske skriver senare....

Hejs svejs

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Håller verkligen tummarna för er.

2011-03-19 @ 19:33:34
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0