Hållt igång hela dagen

Idag blev det att vi började med att försöka elda lite kvistar men det gick inte så jätte bra efter som det hade regnat lite för mycket i natt.. Efter ett tag gav vi upp. Men började riva ut på ovan våningen. Det var faktiskt ganska kul men fy vilket jobb det var. Älskling jobbar ju som snickare så han fick visa mig hur man gjorde. Och vi kom  ganska långt faktiskt. Men de tar på krafterna när man inte är van =)

Jag kommer att lägga upp lite bilder på hur det såg ut innan och under tiden vi håller på.. Med tiden kommer jag lägga upp bilder hur det ser ut när det är klart =)

Där i sidorna är stor plats så vi kan göra rummen större..




Detta har vi gjort idag

 Höger sida innan start

 Höger sida en bra början


 Vänster sida

 Vänster sida, ska riva det sista lagret.





Såhär är det tänkt att det ska bli ritningarna stämmer ej i mått



Där det är 2 sov rum på bilen är bara 1 just nu och det är där vi håller på just nu.
Vi har inte haft någon Wc där uppe innan och det är ett krav att vi ska ha nu =) Vår trappa är JÄTTE brant. Man vänjer sig vid den =) Men på natten är det skönast att ha nära till wc´n =) 


Ne nu ska jag hoppa in i badet och bli ren sen är det sov dax =)

Ha det bra alla läsare =)

Kommentarer
Postat av: Diana- barnfotograf & mamma

Där skulle jag också vilja riva :) det är roligt :)

2011-03-13 @ 20:53:19
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0