Tisdag

Vaknade i morse och kände att jag bara ville ligga kvar i sängen var riktigt trött idag. Men jag fick åka till jobb iaf. Kom hem och började tvätta och små pyssla här hemma, gjorde även maten klar tills älskling kom hem.
Ringde Rmc idag och fråga om dom hade ringt in min andra spruta och det hade dom. Jag frågade med om det stämde med alla dagaer m.m Enligt dom kommer utplocket vara slutet på vecka 5 eller början på vecka 6 och det betyder att jag kommer får meeerrrr sprutor :'( Jag hatar dessa sprutorna. Specielt den jag ska börja på imån.. Hatade man inte sprutor innan så lova jag att de gör man efter detta.. Tur att det inte är någon som ser mig när jag tar dom, som jag sitter och velar hela tiden :S  Jag hoppas verkligen att jag inte behöver ta så många till efter ul iaf. Nu ska jag gå och lägga mig iaf. Ha det så bra så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0