Startar upp igen

Det verkade de som att en hel del läste min blogg iaf så då startar jag den igen då =)

Var på ul idag och såg hur äggen hadde växt. Och OJJJ 7 st Hittade hon och dom var i rätt storlek. Förra gången hittade dom bara 5 st. Men i utplocket hittade man bara 3 st (1 klarade sig över natten) Så vi får se hur det blir denna gången hoppas ju på fler som klarar sig så de kan frysas in. Vi frågade även ganska mycket denna gången efter som det var några saker vi inte hade blivit kloka på. Dom säger att första gången är 30% andra 70% och tjedje 30% men hon sa att man kan inte se det riktigt så för det har med ålder, fel m.m så det varierar från par till par.  Frågade även varför dom bara sätter in 1 ägg, förklaringen till det är att sätter man in fler och det blir tvillingar eller fler så blir barnen oftast sjuka eller för tidigt födda när man gör provrörs befruktning. Tänk så mycket svar man får bara man frågar =) Vi fick besked att utplocket sker på Onsdag kl 10,30 =) Efter som allt blev så hastigt fick jag ta sista sprutan (Orgalutran) på sjukhuset. Vilket jag blev väldigt nervös över efter som det känns bäst att göra de hemma. Då säger sköterskan jätte glatt men jag kan göra det. Nejjjjjjjjj jag gör det själv =) Så jag fick gå in på wc och göra det  =) Kl 23,30 i natt ska jag ta min allra sista spruta för denna gången =) (Ovitrell) Den som gör de sista i kroppen innan utplocket. Från och med i morgon kl 11 har jag tagit ledig resten av veckan efter som jag hade så ont sist. Men nu ska jag lägga mig en stund så man kommer upp imån igen då det är hundarnas tur att gå till läkaren =)

Kommentarer
Postat av: carina

Kram gumms jippi låter ju bra hoppas de finns till infrysning. Messa innan men fick svaret här då ja kom hem hehehe .... ja man ska fråga för inga frågor e dumma nog ... i dessa lägen ..kram LYCKA TILL

2011-01-31 @ 15:12:01
Postat av: Therese

Vad roligt att där va så många bra ägg. :) håller tummarna för er. :)

2011-01-31 @ 19:02:58
Postat av: Marie Rindalk

Hej på er!

fick se eran bloggadress, så nu är jag här.

vi håller tummarna och tänker på er inför den

stora dagen imorgon. Har även skrivit på din profil.

var rädda om varandra, vi hörs.Kram från oss o ge vovsingarna en kram också.

2011-02-01 @ 20:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0