Söndag

Igår fick jag besked av läkaren att idag ska jag börja på hormon sprutorna. Har ökat dosen från 150 till 187,5. ska bli intressant och se om jag märker av homöret och det denna gången efter sóm jag märkte inte något speciellt sist. Fick även veta att den 31 Januari ska vi in och göra ul för att se hur äggen har blivit. Denna gången ska faktiskt bli intressant och se om allt kommer att gå som tänkt. Men sen känns det som att funkar det inte denna gången är det "kört" 70 % chans att de lyckas nu och sen 30 % som första gången. Det är den största chansen nu men de käns tveksamt. Jag har väll inte fattat än att det är den stora chansen nu. Men men som sakt det är bara att vänta och se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0