Onsdag

Då var det onsdag och dagarna närmar sig.
Idag tog jag sprutan nr 1 och 2. Som jag viste det gjorde svin ont. Jag fattar inte varför dom gör vissa nålar så jävla tjocka. Men nu är det 1 mindre spruta iaf. Älskling får hjälpa mig med den sprutan jag började på idag. Skit svårt att hålla i den samtidigt spruta in vätskan långsamt, när jag gör de gör jag det för snabbt. Jag har fasat för den här sprutan hela dagen på ett sätt men sen vill jag ju ta den så man kommer igång med allt. Nu kan jag iaf gå och lägga  mig med gott samvete att den är tagen iaf så slipper jag den fram tills imån.. Efter jag hade tagit sprutan så mådde jag ganska bra fram tills jag skulle resa mig upp. Trodde jag skulle spy så jag gick in och la mig inne på toa golvet. Men måde snabbt bättre igen skillnad från förra gången. Men enligt sköterskan på Rmc så har jag ätit något fel förra gången för det är ingen biverkning, men det är kontigt att jag reagerar så här både gångerna jag börjar just med denna sprutan. Eller så är det att jag e så nervös av den vem vet. Får se hur jag mår efter den imån för jag lär vara samma då med. Nu ska jag lägga mig

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0