Måndag

Då var dag nr 2 klar. Den sprutan jag tar nu heter Gonal. Den lindriga kallar jag den för, (minsta nålen av dom alla sprutor jag tar ) Onsdag lägger jag till den värsta sprutan (Orgalutran) Den jag över reagera på första dagen jag använde den (Tjock nål). Hoppas på att det inte blir som sist. Bivärkningarna på Gonalen brukar vara huvudverk men konstigt nog på mig blir jag fnittrig. Var samma som sist =)  Satt och tittade i våra papper om dagar vi ska in osv. Men det stämmer inte alls som förra gången, så jag måste ringa in och höra med dom om det är något fel eller det är så här henna gången. Var på ul förra gången dag 7 men nu dag 10. Alltså 3 dagar senare. Förra gången gjorde dom Utplock dag 11 vilket jag inte kan göra nu pga att jag har inte sprutor hemma som igentligen ska tass 2 dagar innan. Dom skrev inte ut min sista spruta i heller så i Lördags sa jag till sköterskan som ringde att jag inte hade fått den på recept och hon tyckte att det var jätte konstigt, så hon skulle lägga en lapp till läkaren. Men än så länge har jag inte fått veta om dom har ringt in det eller vad. Jag blir arg om dom ska klydda denna gången med mediciner IGEN. Förra gången fick jag ju Medicin för den långa behandlingen vilket jag inte skulle ha. Har man hämtat ut sprutor kan man inte lämna tillbaka dom till apoteket i heller. Så imån hoppas jag på att jag får mer besked när jag ringer dom. Tråkigt att det är jag som ska behöva ringa till läkaren HELA tiden. Det är ju inte jag som gör felen suck. Ne nu ska jag lägga mig, återkommer imån.. Ha de

Kommentarer
Postat av: carina

Kram gumms du ska se det blir bra .. men på dom så det blir rätt. Du kan ringa till apotekt hemifrån om du har fått en kod fr apoteket skit enkelt då får du reda på om de inkommit el inte...håller tummarna för dej men annars vet du 3e gången gillt ... så slåss inte ner om det inte funkar ... hoppas sluta röka gått bra för dej ... e ju en bättre sak å fått till ökar chansen ...



kram gumms ..lycka till (ps svara inte på lycka till..otur)

2011-01-25 @ 11:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0