Inte alls på humör

Idag e jag inte alls på humör.
6 dagar sen jag slutade röka och jag håller på att spricka.
Jag e inte sugen på en cig utan de e just de att huvudet släpper inte ciggen.
Jag vet om att skulle jag ta ett bloss nu så skulle de vara skit äkligt de vet jag.
Alla dessa saker jag gjorde med den där ciggen.. SUCK!!!!!
Vill bara gråta skrika döda någon typ, men de e som folk säger du mister din bästa vän när du lägger cigaretten. Sen gör de inte saken bättre att nu helt plötsligt hittar man folk på facebook och Msn som ska ha barn eller har barn som dom bara pratar om hur glada dom e m.m
Klart dom ska vara glada o stolta men dom behöver inte tjata om det.
JAG BLIR GALEN PÅ ALLT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0