Torsdag

Var på kk akut igår men fick ingen hjälp så efter 2 timmar utan hjälp gav jag upp och åkte hem. I morse gick jag upp vid 8 tog 2 panodil kissade och gick och la mig i sängen igen. Vaknade vid 14,30 tiden igen och mådde bättre som tur var. Vi fick besked idag från labbet på sjukhuset att av dom 15 ägg som hittades igår var det bara 12 som var mogna och blev befruktade igår, men under natten var det bara 8 st som klarade sig. Ska ringa imån kl 9 igen för att höra hur det har gått denna natten. Man hoppas ju på att dom har klarat sig. Får även besked när insättningen ska ske. Dom sa antingen Fredag, Lördag eller Måndag. Hoppas verkligen att det blir imån eller på Lördag så att man kan åka hem och vila innan man ska iväg och jobba på måndag. Man blir så förvirrad för skötorskorna säger du får inte lyfta tungt och läkaren säger lev som du gjorde innan, vad ska man göra hmm ??
Ska ut och leka med Molle lite nu så han blir trött tills vi ska lägga oss =) Återkommer imån med besked =)


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag drömde inatt att du blev gravid. :) kanske betyder något. hoppas

2011-02-04 @ 12:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0