Sjukhus

Efter en stund hade gått idag efter jag hade skrivit inlägget bestämde jag mig att jag skulle ringa sjuk upplyssningen och höra vad det kunde vara dom sa att det kunde vara kramp i luftrörs muskulatur, vilket kan ge andningssvårigheter (bronkospasm). Hon rekomenderade mig att söka läkar vård. Men efter som läkarna bara kunde ge mig telefon tid så åkte jag in till akut mottagningen. Efter många om och men så skrev hon in mig för en undersökning. Dom tog ekg, blod tryck och puls + bld prov. När proverna var klara kallade dom in mig igen undersökte magen. Dom ville göra röngen men efter som de e risk fullt om det nu har blivit något av insättningen så ville dom inte det. Kunde även få tabletter (kommer inte ihåg vad de hete) men det var heller inte bra för insättningen. Så jag fick åka hem utan förklaring. Får hoppas att det lägger sig tills imån iaf. Hoppas att jag slipper att ha hont hela tiden. Fattar inte varför allt ska hända mig just nu när vi väll har fått ett bra ägg insatt. Men vi får hoppas på det bästa nu iaf.. Ne nu ska jag sätta mig och titta på tv lite...

ha de så bra alla läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0