Orättvist

Varför ska livet vara så satans orättvist????
Var och tog nytt blodprov i morse efter som jag hadde blödningar.
Fick besked nyss att det var inte alls bra.. När jag var inne förra veckan så var hcg värdet 60 Och man ska ligga på över 50 för att det ska räknas som gravid. Nu ligger jag på 19 :( Ska in nästa vecka den 3 mars för att ta ett nytt blodprov. Det finns en risk att det ökar igen men den chansen är jätte liten. Detta besked kändes som ett hårt slag i magen. Läkaren sa till mig att jag inte fick lyfta något tungt fram till blod provet och sen där efter 2 månader till om det blev lyckat. Men nu sa sköterskan att så får han inte säga. Jag skulle leva precis som jag brukar göra. Hur fan ska dom ha det..... Känner mig så nere just nu. Vill bara gråta. Nu har vi bara 1 chans kvar sen börjar det kosta för oss och det är verkligen inte billigt... FAN jag trodde verkligen på den här gången.......  Funderar på att lägga ner denna blogg, känns som att jag inte har någon energi kvar :(

Kommentarer
Postat av: Diana - barnfotograg & mamma

Lägg inte ner bloggen... Skriv när du känner för det bara. En dag när du blivit mamma kan det vara kul att läsa bloggen och ha som minne hur tiden var och tankarna snurrade..



Jätteledsen att det inte gick vägen ;( ;(

2011-02-23 @ 17:00:09
URL: http://wwww.familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh nej :(:( Håller tummarna in i det sista!

2011-02-23 @ 17:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0