Tisdag

Redan tisdag gud vad det går snabbt nu.
I Morse när jag skulle ta Crinone ( används för att göra miljön bättre i underlivet så ägget ska fästas) så kom det lite blod på stickan eller vad jag ska kallan den. Blev faktiskt lite orolig där efter som att så var det förra gången och sen kom mensen igång. När jag har varit på wc besök så ser jag jätte ljust rosa på pappret, men får inget inget blod kommer ut så att säga, så jag går bara och väntar om mensen ska komma eller inte.
I morgon ska jag in och ta blodprov kl 7 men får inte veta resultatet för en mellan 13,00-15,00.. kommer väll bara att gå och kolla på klockan hela dagen för att ringa dom..

Skriver i morgon och berättar hur det har gått iaf.. Nu ska jag lägga mig och sova.. God natt på er


Kommentarer
Postat av: Therese

Håller tummarna för er imorgon.

2011-02-15 @ 21:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0