Lördag

Då var det lördag och jag är inte alls på humör för något alls. Har inte orkat skriva sen jag fick svar på blod provet.
Jag tänker inte skriva ut något svar hur det gick men några av er vet redan. Det finna "någon" som inte bryr sig om att ringa och fråga hur det är med oss eller hur det går för oss. Utan bara går in och läser här. Trots att "någon" står eller jag får väll skriva har stått oss/han nära innan. De behöver inte läsa här utan kan faktiskt ta sin telefon och ringa..

Ne nu ska jag lägga mig framför tvn och mysa med våra djur.

Ha det så bra alla läsare

Kommentarer
Postat av: Carina

Kram gumman,,, men hur än svaret är så ska inte den där NÅGON komma sej å tro man ska berätta nu får NÅGON visa lite framfötter..el gör som ja brukar skit i NÅGON har den inget vett själv så ska den bli utan info oxå tycker ja....dj dålig stil av NÅGON å som du säger står man nära men e väl bara då NÅGON vill ha nått som det passar... känns som en dålig person.... såna ska ju inte va nära en då

2011-02-19 @ 14:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0