Lördag

Natten var inte den bästa nu i heller =( tog en evighet innan jag somnade och när jag väll somnade kom Molle in och luktade på mig så självklart vaknade jag. Har hostat ganska mycket i natt trots att jag tog host medicinen en lite stund innan jag somnade :( Vaknade vid 5 i morse av att jag hade så ont mellan brösten, vet inte om det e lugorna eller vad de e som sitter där men ont har jag forfarande :S. Ändrade sov ställning men hur jag än lägger eller sätter mig gör det ont. Kan knappt äta och andas :S  Undrar när denna jäkla förkylningen ska släppa för nu är jag riktigt trött på den.
Idag ska älskling och hans mobror Mattias försöka såga ner vårt körsbärs träd. Visst är det gott med körsbär men inte i våra iaf för vi når inte upp till dom så då kan trädet försvinna, blir bara en massa bär på gräsmattan och mossa inget vi vill ha. Känns så himmla dumt att jag inte kan hjälpa till där ute men som sakt jag får ju inte lyfta så tungt :(
Idag får jag se om min kära mamma hör av sig, vi pratade om att åka till mormors och morfars grav. Mormor skulle bli 65 år i morgon :( så då får vi sätta en blomma och tända ett ljus. Sen är det alla hjärtans dag på Måndag med så då får man pynta till då med..

Skriver lite mer senare,

ha de så bra så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0