Hem kommen

Nu har vi kommit hem från sjukhuset.  MÅR SKIT..
Vaknade i morsen gick ner och tog en varm dusch klädde på mig sen var det bara att åka iväg. Kom in på sjukhuset där vi fick vänta i 10 minuter. Blev inkallad av en sköterska som vistade vårt lilla rum som visade sig att vara samma som förra utplocket =) Fick börja med att byta om och älskling gick iväg för att tömma sig. Under tiden fick jag tabletter (panodig och en lugnande s något) kommer inte igåg hela namnet. Fick gå in och kissa och väga mig. När jag kom tillbaka till rummet så var älskling redan tillbaka. Sköterskan kom tillbaka och ställde frågor som vanligt. Sen var det dax att sätta in en kanyl i armen. Fick någon spruta mot illa mående så jag inte skulle må illa vilket jag inte fick sist vi var där. Sen var det dax att gå in i det andra rumet för att få mössa på oss och älskling fick andra skor och läkar rock. Gick vidare in i ett annat rum som vi mötte andra skötorskor och läkaren vi skulle ha. Riktigt trevlig läkare får jag säga (ung kille denna gången) Dom kopplade in Syre, EKG, puls och blod tryck. Efter det kom läkaren och skulle sätta igång. Både skärmarna fungerade idag så det skulle bli jätte intressant tyckte jag. Fick se hur äggen hade blivit m.m men sen fick jag inte se mer efter som det gjorde så jäkla ont denna gången efter som smärt stillandet inte tog. Var mer medveten denna gången så dom beslöt att dom skulle söva mig. Jag kommer bara ihåg att dom fråga om jag ville bli nersövd sen sov jag. Vaknade när dom var klara så jag missade i prencip allt. På sätt och vis var det skönt att jag fick sova men samtidigt ville jag ju se på skärmen denna gången när den väl funkade ju. Läkarna beslöt att jag inte skulle gå till vårt rum utan dom hämtade min säng så jag fick åka till vårt rum. Kommer bara ihåg att jag rullade iväg men kommer inte ihåg mer efter det. När läkaren kommer in vaknade jag till lite bättre, Han berättade att dom hade hittat 15 st ägg vilket jag blev glad över efter som sist fick dom bara ut 3 st. En riktigt förändring. Nu tycker man ju att dom borde hitta fler som klarar sig, och som kan frysas in tycker man ju. Just nu har jag inte ont men blöder ganska mycket, är jätte trött och små yr och mår illa så jag ska gå och vila nu tänkte jag. I morgon vid 10 tiden ska vi ringa in och höra hur äggen mår osv mellan 2-5 dagar ska vi in på in sättning så man hoppas bara att något ägg är tillrekligt bra för att sättas in och några till frysning iaf. Men men åter står och ser.. Hör av mig senare eller ikväll ha de så bra alla 



Några bilder som togs idag 

 
Precis tillbaka till rummet

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det där såg ju riktigt gott ut Mmmmmmm

2011-02-02 @ 16:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0