Fredag

Idag ringde vi till Rmc och frågade hur natten hadde gått. 2 st hade dom tagit bort efter som dom inte såg bra ut så nu har vi 6 st Embryo som ligger på labbet. Nyfiken som man är började man ju fråga massa saker =) 4 st Embryo är jätte fina och utväcklas precis som dom ska och dom andra är lite svagare. Insättningen blir på Måndag om inte försämras under natten tills imån, då ringer dom in oss för insättning och hoppas på att de ska reda sig. Jag frågade varför dom håller kvar Embryon så länge som möjligt på labbet. Då svarar hon att ju längre dom finns på labbet desto bättre mår dom till dag 5 då insättningen ska ske. Hon sa även till mig att denna gången såg det jätte bra ut efter som jag e så pass ung och Embryon är jätte fina så trodde hon att det skulle bli lyckat denna gången. Så Therese din dröm kanske blir sann =) Ne nu ska jag gå och hålla älskling sällskap innan vi ska iväg till Mattias och Anette.. Ha de så bra alla läsare

Kommentarer
Postat av: Therese

Det håller vi tummarna för. :)

2011-02-04 @ 23:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0