Förra inlägg var test

Förra inlägget var som sagt bara ett test om det gick att skriva från mobilen o de gick :)


Inget speciellt har hänt annars sen jag skrev sist mer än att jag nu mera är gift :)

Ingen lycka på barn fronten heller men nu har vi bestämma att början på nästa år ska vi dra igång på privat klinik. Så vi har börjat titta lite runt på pris o så. Så nu ska vi ringa o boka möte med 2 st kliniker o höra vad vi kan ställa för krav hos dom. För betalar man mellan 54.000 till 63.000 så tycker vi att man ska kunna ställa krav på vissa saker med. Denna gången ska jag kräva att dom söver mig innan dom börjar på. För det blev faktiskt en skräck för mig på Rmc. Jag vet inte men jag känner faktiskt att det ska kunna gå bättre denna gången. Jag vet inte om de e kroppen som intalar mig eller vad men jag vet inte det känns annorlunda denna gången. Sen har jag faktiskt varit rök fri i 2 månader nu och bara de känns som chansen kanske blir starkare. Jag ser fram emot detta faktiskt. Men vem gör inte de när man har väntat så här länge.

Nu ska jag lägga mig ner på kudden för klockan ringer om 5 timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0