Urdålig Måndag!!!!

Dagen har bara varit riktigt skit och det bara fortsätter. 

Kan berätta att i Lördas fick vi ett plus på stickan men det vara bara tills idag. Missfall igen. Ska in och ta blodprov imon men jag vet redan svaret så det känns så meningslöst. Många säger till mig att man kan blöda ändå men jag har gjort ett test idag och det var negativt så varför skulle det ändras?

Så vår färd på Rmc är över utan något resultat. Så nu funderar jag på att lägga ner denna sidan efter som det är "över" nu. Vi får se hur vi gör framöver med vår kamp.


Ha det så bra alla läsare som har följt oss.....


Kommentarer
Postat av: nyfiken läsare

Jag beklagar..

Hoppas du finner styrka och hopp att fortsätta er resa på ett sätt ni känner är det rätta, vad de nu innebär, adoption kanske? Eller att fortsätta privat även om det kostar. Hoppas du bloggar vidare och lycka till!!

2011-04-18 @ 17:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0