Tisdag

Idag blir det bara ett kort inlägg.
Känner mig jätte yr så jag gick hem tidigare från jobbet.
Ringde Rmc för att höra hur det hade gått med befruktningen.
7 av 15 hade klarat sig till idag. Ska ringa igen imån och ev sker insättningen imorgon eftermiddag. Jag fattar inte hur dom jobbar efter som innan sa dom att går det bra  för embryn så sätter dom tillbaka det dag 5. Men nu ville dom sätta in det igen på dag 3 efter som det gjorde dom förra gången och det blev positivt men slutade med ett missfall.. Jag fattar mig inte på dom. Börjar bli riktigt irreterad på den avdelningen efter som alla säger olika. Men jag har inte ork till att säga ifrån längre.. Så vi får se...

Nu ska jag lägga mig igen och hoppas på att yrselen går över....


Ha det så bra



Kommentarer
Postat av: Therese

Usch det låter inte kul med yrsel. Och verkligen inte med en massa blandade budskap. Hoppas det löser sig med allt iallafall. Vi får träffas snart. Jag kan nästan när som så säg du när du kan. :-) håller tummarna för er.

2011-04-05 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0