Onsdag

Ringde idag till Rmc igen för att höra hur det går på labbet.

Fick veta att det var 6 st kvar och att dom utväklades lite olika. Men dom ville sätta in ägget idag. Så jag ringde älskling och sa att vi skulle till rmc kl 13,15. Efter som jag slutade vid 11 så körde jag till mormor och morfars grav där jag satte blomma (påsk liljer) och tände ett ljus. Efter det så körde jag till sjukhuset för att jag och älskling skulle ta en fika innan insättningen. Och jag säger det att bli inte kissig på mas för där finns ju INGEN toa som man kan låna utan man måste gå in på en avdelning för att komma åt en jäkla toa. Detta var inte det lättaste och hitta för att alla i hela den byggnaden hade lunch och dörrarna var låsta. Så vi fick hoppa över fikan och gå till Rmc huset för att kissa. Iaf när vi kom in till Rmc fick vi inte vänta lägen för än dom kallade in oss dom var tidiga för en gångs skull. Läkaren kom in till oss samma kvinna som vi har haft dennna gången. Hon frågade oss om det var okej att sätta in 2 st ägg. Och det säger man ju inte nej till efter som vi har tjatat på att vi ville ha in 2 st denna gången. När vi kom in i rumet fick vi se hur de 2 hade utväklats MEN dom var inte det bästa. Det hade vitta prikar på dig vilket det inte ska vara igentligen, men dom sa att dom sätter inte in dåliga ägg så vi får se.. Insättningen gick bra för övrigt.. Ska in och ta blodprov den 19/4. Känner på mig att detta kommer nog inte funka denna gången. Man tror att det ska öka chansen när man sätter in 2 st men det gör det inte. Konstigt men sant..


Ne nu ska jag lägga mig i soffan och bara koppla av. Stor risk att jag sommnar men vad gör det =)



Ni får ha det så bra alla läsare =)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas hoppas hoppas verkligen att det funkar denna gången. Håller mina tummar för er!



Kram

2011-04-06 @ 22:54:36
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se/
Postat av: Carina

Kram gumman håller oxå tummen för er....

2011-04-08 @ 13:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0