Onsdag.

Ja happ vad ska jag skriva idag då??
Jo nu kom jag på. Vi fick brev från sjukhuset igår om nedfrysninge.

Angående vårt samlat beträffande nedfrysning av eventuella överblivna befruktade ägg, vill vi härmed meddela er att det inte blev någon nedfrysning av ägg. Vi vill dock poängtera att de ägg Du fick lagt tillbaka var av god kvalitet och reducerar därför inte din möjlighet till graviditet. Mvh Laboratoriet.
Suck som vanligt. Jag hade faktiskt inte väntat mig något annat svar men man hoppades ändå ju.

Har en lite fråga om det är någon som vet. Någon dag efter insättningen fick jag väldigt öma bröst och det har jag än. Tycker att det ska vara försent med biverkning efter sprutorna men kan det vara vaginal gel som ger denna biverkning? Hittar liksom ingen info om detta...

Nu är det bara 2 dagar kvar att jobba sen är man ledig i 2 dagar jiiipppiiieee =) Stefan, Marie och Mimmi kommer ner i helgen älsklings pappa och styv mamma. Ska bli trevligt att träffa dom igen. Det är ju inte så ofta man träffas efter som det är så lång mellan oss. Hur brukar man säga? Ju närmre man bor desto mer sällan träffas man, Och det stämmer faktiskt på vissa folk =).

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund men ha de så bra så länge..


ps: Carina det är skönt att du är i sverige iaf så att man kan prata med dig iaf =) Uppskattar att du alltid finns där =) STORA kramar till dig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0