Måndag

Måndag idag och tiden har bara sprungit iväg. Efter jobbet så åkte jag till mekonomen och handlade schampo till bilen. Sen blev det en sväng in till eko, hittade Nickes favorit leksak så det blev en sådan till + lite godis till älskling. Körde hem och tvättade bilen då en vit skåp bil kör in på vår väg med 3 st invandrare mellan 20-30 år och frågade om jag hade skrott att sälja. Dom hittade en genom rostig katalosater som dom ville ha men NEJ jag säljer inget på vår tomt. Nu är man bara rädd att dom kommer hem till oss när vi inte är hemma och tar saker för det var en del saker dom ville ha som vi ska spara. Så jag sa till älskling nu måste grindarna sättas upp. Efter som vi har en "egen" väg så har inte dom med vår väg att göra och grannarna märker ju om någon är på vår tomt om inte vi är hemma. Jag får ju säga att vi älskar våra grannar efter som vi har 2 st som alltid är hemma och dom bor mellan oss, och dom ser ALLT. Dom kommer in till oss och säger om det har varit någon bil här hemma. Och det uppskattar vi något enormt, som grannar så hjälps man ju åt =).
En annan tråkig sak är att mina eksem på händerna börjar komma tillbaka. Var ju sjukskriver för 1 år sen efter som det blev stora sår, och det hoppas jag att det inte blir samma nu. När jag får sår på händerna kan jag knappt tvätta händerna och det är något man verkligen vill efter ett wc besök. Nej nu ska jag in och lägga om händerna sitter på trappan just nu

Men ni får ha det super bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0