Helgen

Redan söndag och helgen har gått lika fort som som alla andra dagar.
Helgen har varit ganska lugn.
Fredan bestod av att slappa i soffan för mig. Älskling kom hem tidigare efter jobbet ca 15,30 men somna direkt i soffan och vid 22 tiden fick jag säga till han att lägga sig i sängen istället. Han somnade direkt igen och vaknade sen på Lördag mellan 9-10 tiden. Detta är verkligen inte likt honom, min trötta älskling. På dagen höllt han på med sitt och jag åkte och gjorde naglar. På kvällen åkte vi på kalas. Sen var Söndagen kommern som idag. Städade lite i köket och sen begav jag mig till skogen med E + hennes dotter och mina hundar. Det var så mysigt att gå ut och gå i detta sköna väder vi har haft idag. Blev även grillning hemma hos oss och hundarna trivdes jätte mycket i trädgården för där var ju E´s dotter som lekte med dom =) tror dom alla 3 kommer att sova gott i natt =) Nu på kvällen satt jag och älskling ute i trädgården och bara satt och njöt med fåglarna. Så himmla mysigt. Som nu ska vi sova för vi ska ju till sjukhuset imån för äggplock. Jag tänker faktiskt inte på att vi ska ditt imån. Känns som om min kropp skiter i vilket faktiskt. Som jag har skrivit innan så känns inte detta som att vi försöker att få barn utan det käns som att vi ska gå till läkaren för en vanlig hälso kontroll. Allt känns så konstigt denna gången. Känns som jag inte bryr mig just nu.. Men älskling känner mer lite oro efter som det är sista gången. Tror han bryr sig mer än vad jag gör. Ta nu inte detta fel, Jag vill ju ha barn så det är inte det att jag inte bryr mig, men det känns inte som att vi jobbar på det just nu. Utan jag tar allt som det kommer med det just nu. Svårt att förklara....


Ne nu ska jag sova. Skriver mer imån..


Hejs svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0