Helg

Igår var vi bort bjudna till syrran med familj där det bjöds på god taco =) När jag skulle ta mina sprutor var det ett litet barn som var SÅ nyfiken =) Han tyckte de var jätte intressant men han sa ta den inte på mig hehe =). Sambon var trött så vi var där inte så länge efter som han hadde jobbat som en gris i veckan.. Lördagen började med att jag tvättade och städade. Vi har fått låna en jätte fin vagga av Anette och Mattias Precis sån vi var ute efter men den behövdes göras vid lite efter en fukt skadda, så idag blev den helt klar :D Som sakt jag älskar att slippa och måla saker så jag måste ha projekt att göra hela tiden =) Kommer bild på den senare när den är bäddad och allt =)  Nästa projekt blir väll vår egen säng, men får passa på när sambon är på jobbet  :P. Idag är det sista sprutan som ska tas kl 23,30 sen är de slut att jag star sprutor på mig själv på detta försöket. Ne nu ska jag byta tvättmaskin och sätta in blåbärpaj i ungnen sen blir de mys framför tvn =)






Kommentarer
Postat av: Diana- blivande mostern :-)

Hoppas att det tar sig på första så du slipper sprutorna sen!

2010-11-13 @ 21:30:33
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0