Besked.. =)

Nu har jag precis kommit hem fråmn RMC och Magnus åkte tillbaka till jobbet. Tycker att vi fick bra besked med oss hem iaf =).Det fanns 8 st ägg som var mogna och ska tass ut på måndag. Så då blir det en hel dag ledighet från jobben för oss. Eller nej inte för oss utan för mig, för när vi kommer hem så är det Magnus som får passa upp mig sa läkaren hihi. Efter som jag kommer att få lungnande m.m så får jag inte köra bil och får inte vara ensam ifall något skulle hända. Men de är skönt att ha honom hemma. Tycker även att det är skönt att Magnus får vara med på varje besök. Under oprationen som läkarna kallar de kommer både Magnus och jag se vad som händer via en skärm vilket som kommer vara väldigt spännande. Jag ska bara ta mina sprutor tills lördag kväll sen slipper jag dom detta året. Lyckas vi inte på detta försök så kommer nästa försök i Januari. Nu ska jag gå och vila Ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0